miercuri, 23 martie 2011

Cutia mea de bijuterii

Of of of, gripa asta; cred ca ma incerca si pe mine; si ma enerveaza de mor ptr ca EU NU FAC gripa. Punct. Anu asta in sfarsit au creat un virus si pe masura mea =)).

Oki; iata poza cu soarele:


Eram datoare.

Asaaaaa si acum sa va arat ce am facut eu luni seara; am avut o cutie luata de sora mea de la Bamboo cu tot felul de betigase si conuri parfumate in ea. Cum nu prea mi-au placut si am folosit din ele foarte putine, tineam cutia asta numai de ornament pentru ca este foarte frumoasa. Iar luni, dupa atata timp de cand o am plus dorinta de a-mi rearanja bijuurile mi-a dat si mie prin cap sa fac din ea o cutie de bijuterii. Am pus in ea tot ce nu se poate agata; iata ce a iesit:



Cutia in sine n-am modificat-o; in ea in schimb am pus acele suporturi roz in care mi-am pus o parte din cercei si ce nu-si gasea altfel locul in alta parte.

Sa aveti o zi buna; eu de aici ma duc la doctor; bih :(.

Un comentariu:

  1. Imi place mult cutia, mai ales capacul :)
    Pentru gripa ia oscilococcinum, nu fac reclama dar chiar e buuun. Te scapa de gripa daca-l iei din timp. Testat!

    RăspundețiȘtergere