joi, 5 mai 2011

Epopeea crearii unei masti venetiene

Of, of, of ieri cand am ridicat coada in vant si am declarat sus si tare ca vreau sa-mi fac singura masca venetiana chiar nu stiam ce ma asteapta.
Pe net, totul e super: modele, tutoriale (desi au fost mai greu de gasit), idei. Mi-am cumparat chiar si o carte din categoria ideilor creative.
Ideea o am, materiale decorative am, imi trebuia un pic de indrumare si mai ales suportul pe care se face o astfel de masca respectiv matrita. Deci nu gasesti asa ceva sa dai cu tunu. Ai zice ca sunt secret de stat domle; adica lasa sa nu faca toata lumea asa ceva. Si dupa cum am citit in niste bloguri chiar este secret de stat. Mai creatori de astfel de obiecte voi nu stiti ca ideea este cea de valoare? Pentru ca in final, cine chiar vrea si isi pune mintea la contributie face ce-si propune.
Iar eu pe langa asta m-am si enervat si plictisit de atatea pretentii. Asa ca watch me; chiar o sa-mi fac propria masca venetiana; numai din ce gasesc pe piata (si nici macar din Fimo), prin birou (gen folii de plastic) si cu ce utilaje am pe acasa: feon, cuptor eventual, sticlutele mele de oja de nenumarate culori (cu si fara sclipici) si diverse alte accesorii (margelute, paietute samd).

So, materia de baza mi-am luat-o respectiv niste lut (Amos). Diseara trec la actiune si maine pun primele poze cu tot procesul de fabricatie.

Again, watch me!

2 comentarii:

  1. Iulia, abia astept sa vad ce iese! Asta da curaj!

    P.S. Ai putea sa faci tu matrita, dupa o masca existenta. Numai ca din pacate trebuie sa cumperi si sa sacrifici o masca ... :(

    RăspundețiȘtergere
  2. eu lucrez la un spital cu internati permanenti, si zau ca as fi vrut sa fac cu pacientii mei o activitate de genul asta (confectionarea de masti) dar, ca si tine, dupa ce am studiat netul nu am gasit NIMIC valabil care sa ma ajute. Jale domle... Astept poze cu pasii proiectului tau.
    serge

    RăspundețiȘtergere